Contraria Vocantum Rpg
Bir gezegen ve birbirine düşman iki ırk. Bir de arada kalanlar... Yüzyıllardır süre gelen bir savaş... Bu büyülü savaşa siz de dahil olun!

Üyeyseniz giriş yapın, eğer değilseniz hemen kaydolun ve eğlenceyi kaçırmayın!



 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  SSSSSS  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 Her Girdiğinizde Yazın.

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2, 3  Sonraki
YazarMesaj
Persephone
Nigra
Nigra
avatar

Karakter Yaşı : 18
Mesaj Sayısı : 34
Kayıt tarihi : 26/02/11
Gerçek Yaş : 25
Lakap : Persephone.

MesajKonu: Her Girdiğinizde Yazın.   Perş. Mart 03, 2011 4:48 pm

Alıntı :
Ne düşünüyorsun? :
Ne hissediyorsun? :
Ne dinliyorsun? :
Kiminle konuşuyorsun? :
Ne yiyor ne içiyorsun? :
Kaç saattir nettesin? :
Günün sözü ne? :
Netten sonra ne yapacaksın? :

Ne düşünüyorsun? : Bir şey düşünmediğimi farkettim. *-* Çünkü buraya ne yazacağımı düşündüm bir an için.
Ne hissediyorsun? : Karımda bir ağırı.
Ne dinliyorsun? : Snow Petrol olduğu kesin, ama şarkının adını hatırlayamadım. Bakmaya üşeniyorum *-* sükunetimi bozmayın!
Kiminle konuşuyorsun? : Kendimle, arada anneme bağırıyorum.
Ne yiyor ne içiyorsun? : Muz; yerli muzların tadı yok ya >_>
Kaç saattir nettesin? : 1.25'ten beri
Günün sözü ne? : Kıhkıhkıh!
Netten sonra ne yapacaksın? : Açlık; okumaya devam *-*
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://vampakademisi.turkforumpro.com/
Artemis Voule
Flos Cafe Çalışanı
 Flos Cafe Çalışanı
avatar

Karakter Yaşı : 18
Rp Partneri : ~
Mesaj Sayısı : 20
Kayıt tarihi : 25/02/11
Gerçek Yaş : 27

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Cuma Mart 04, 2011 7:29 pm

Ne düşünüyorsun?: Lejant yazmak çok zor u.u
Ne hissediyorsun?: Mal gibi hissediyorum.
Ne dinliyorsun?: Avril-what the hell
Kiminle konuşuyorsun?: İzem, berkay
Ne yiyor ne içiyorsun?: Sakız çiğniyorum O.o
Kaç saattir nettesin?: yarım saat filan heralde
Günün sözü ne? : 5 saat dersten sonra ''A cumhuriyetin 98. yılıymış. 2 yıl sonra 100. yıl olcak'' dedim. Evet, biliyorum malın tekiyim. u.u
Netten sonra ne yapacaksın? : uyuyacağım

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Cassidy Laurel
6. Sınıf | Nigra Öğrenci
6. Sınıf | Nigra Öğrenci
avatar

Karakter Yaşı : 18.
Mesaj Sayısı : 23
Kayıt tarihi : 02/03/11
Gerçek Yaş : 22
Lakap : Cass.

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Cuma Mart 04, 2011 10:51 pm

    Ne düşünüyorsun? :: Pazar günü nereye gitsem?
    Nasıl hissediyorsun? :: Sıkılmış.
    Ne dinliyorsun? :: Zaman bırakma bizi, gripin.
    Kiminle konuşuyorsun? :: Dilhan desem tanır mısınız?
    Ne yiyor ne içiyorsun? :: Balık yedim az önce, su içtim.
    Kaç saattir nettesin? :: Üçten beri. Çok mu fazla olmuş ne?
    Günün sözü ne? :: Nutella Ceo'sundan açıklama: "Türkiye'de aman aman bir pazarımız yok, herkesin dilinde Nutella var ama, BİM'in Çokomel'i bizden çok satıyor.
    Netten sonra ne yapacaksın? :: Kitap okuyabilirim ya da uyurum.

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Lachesis Paparizou
6. Sınıf | Lanceus Öğrenci
6. Sınıf | Lanceus Öğrenci
avatar

Karakter Yaşı : 19
Rp Partneri : Letje.
Mesaj Sayısı : 108
Kayıt tarihi : 06/03/11
Lakap : Lach.

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Paz Mart 06, 2011 7:44 pm

Ne düşünüyorsun?: Yarın nasıl olacak?
Ne hissediyorsun?: Hiç, ciddi anlamda.
Ne dinliyorsun?: Pink Floyd - Another Brick in the Wall.
Kiminle konuşuyorsun?: Grup msndeyim ki.
Ne yiyor ne içiyorsun?: Kokoreç, midye, bira.
Kaç saattir nettesin?: 2'den beri.
Günün sözü ne?: Hızlı yaşa, genç öl, cesedin yakışıklı olsun. sdfgjkh
Netten sonra ne yapacaksın?: Uyurum herhalde.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Lecartus A. Vlamen
Rütbesini Almamış Üye
Rütbesini Almamış Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 18
Kayıt tarihi : 13/11/10

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Paz Mart 06, 2011 9:59 pm

Ne düşünüyorsun? : Rpgyi toptan bırakıp gitsem mi filan.
Ne hissediyorsun? : Kötü lan, yapıcak bir sürü işim var.
Ne dinliyorsun? : Muse - Uprising
Kiminle konuşuyorsun? : Tolgayla filan.
Ne yiyor ne içiyorsun? : hiçbişi.
Kaç saattir nettesin? : 8 saat olmuş olabiler.
Günün sözü ne? : yok olum günün sözü, çok saçma bişi valla.
Netten sonra ne yapacaksın? : Matematik testlerimi mesela.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Persephone
Nigra
Nigra
avatar

Karakter Yaşı : 18
Mesaj Sayısı : 34
Kayıt tarihi : 26/02/11
Gerçek Yaş : 25
Lakap : Persephone.

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Paz Mart 06, 2011 10:13 pm

Ne düşünüyorsun? : Dugio, uyku düzenini bir yola soksanda kurgularımızı kesinleştirsek. Valla ha gwen dost olmaktan vazcaycak. Ya dosttan ağlamıyorum da hani kurgu iyiydi, süper jess kızı kurtarır... Hahah, açılın uleenn!
Ne hissediyorsun? : Gözlerim acıyor, yaw illa hergün bir yanım ağırımak mı zorunda!?
Ne dinliyorsun? : TV.
Kiminle konuşuyorsun? : Irmak ve Gülsen ile pmleşiyorum.
Ne yiyor ne içiyorsun? : Yeşil elma...
Kaç saattir nettesin? : 11.37'den beridir.
Günün sözü ne? : Naptın müdür?
Netten sonra ne yapacaksın? : Sıcak bir duş ve ardından soğuk bir yatak *-*
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://vampakademisi.turkforumpro.com/
Raven Orlov
6. Sınıf | Lanceus Öğrenci & Moderatör
6. Sınıf | Lanceus Öğrenci & Moderatör
avatar

Karakter Yaşı : 19
Rp Partneri : Ionine.
Mesaj Sayısı : 193
Kayıt tarihi : 05/03/11
Gerçek Yaş : 24

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Ptsi Mart 07, 2011 6:11 pm

Ne düşünüyorsun?: Yarın okulda neler olacak?
Ne hissediyorsun?: Rahatlamış gibi.
Ne dinliyorsun?: Hiçbir şey.
Kiminle konuşuyorsun?: Asena ve Ateş via telefon.
Ne yiyor ne içiyorsun?: Hiçbir şey.
Kaç saattir nettesin?: On dakika gibi.
Günün sözü ne?: Eve gelen arkadaşla Raven'ın zaman yeteneği hakkında konuşurken sarf edilen 'E biri bana saldırdığında ben bir dakika görüşüm geliyor mu diyeceğim?' sorusudur herhalde.
Netten sonra ne yapacaksın?: Ders.



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Patrick W. Rock
Auctoria | Foto Muhabir
 Auctoria | Foto Muhabir
avatar

Karakter Yaşı : 23
Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 09/03/11
Gerçek Yaş : 25

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Çarş. Mart 09, 2011 10:02 pm

Ne düşünüyorsun? : Takım yaptım! ^^
Ne hissediyorsun? : Mutluyum lan, daha ne olsun! >_> anita'yı da yazaydım daha iyi olacaktım, ama geç oldu. O rp çok uzun olacak 12'ye kadar burda durursam yarın okula geç kalcam. Osi, bile uyandıramaz beni yoksa xD
Ne dinliyorsun? : Snow'un Red Hot Chili Peppers şarkısını mırıldanıyorum. Eski parçaları seviyorum ya! Ben yanlış yıllarda doğmuşum. Beatles, REM, eagles vb. benim zamanımda olmalıydı. İspanyol paça benim zamanım ilk defa moda olmalıydı. Saçlarımı uzatıp barış iyareti yaparak otostop çekmek (hipi; dünya ne güzel, herkes kardeş!)benim zamanımda -güvenli- olmalıydı. Star Wars'ın bölümleri benim zamanımda yeni olmalıydı. Dışın dışın, geber pislik! Yeah!
Kafayı buldum yine, yeah! İşte bunun için ben aşkta 1-o'ım >_> maykate deyba! xD Bir yıl sonra Tr bir hiç oh ne ala!
Kiminle konuşuyorsun? : Kendimle,,,,
Ne yiyor ne içiyorsun? : Annemin deyişiyle, Fişne suyu!
Kaç saattir nettesin? : Bilmiyorum.
Günün sözü ne? : Tam ortasındayım, yağmurun. Karın soğuğun ortasındayım. -Dışarda da kar yağıyor aynı zamanda-
Netten sonra ne yapacaksın? : Sıcak duş ve soğuk yatak *-*
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://vampakademisi.turkforumpro.com/
M.Sona McDiable
5. Sınıf | Lanceus Öğrenci
5. Sınıf | Lanceus Öğrenci
avatar

Karakter Yaşı : 17
Rp Partneri : Yöooook, ciıııık, ı-ıhhh
Mesaj Sayısı : 135
Kayıt tarihi : 10/03/11
Lakap : soba, soma, kuzine, gülensurat vs

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   C.tesi Mart 12, 2011 3:31 pm

Ne düşünüyorsun? : Arkadaş aklındaki o şeyi yapmasın sakın Very Happy
Ne hissediyorsun? : Bilmem neşeliyim ya normal halim yani Very Happy ha temizlik olmayaydı daha iyi olurdu da neyse Razz
Ne dinliyorsun? : Fan sesi v,v müzik açmaya üşeniyorum Smile
Kiminle konuşuyorsun? : Eski gitar kursundan bir arkadaşla v,v ve tabi zirveyle ^^
Kaç saattir nettesin? : ettooo...sanırım bi 10 dk falan oldu :/
Günün sözü ne? : temizlik sıkıcıdır v,v
Netten sonra ne yapacaksın? : temizlik =.=
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
G. Lúthien Quellina
Lucens Akademisi Doktoru
Lucens Akademisi Doktoru
avatar

Karakter Yaşı : 21
Rp Partneri : Yok ama istiyorum :D pm filan atın :D
Mesaj Sayısı : 24
Kayıt tarihi : 24/11/10
Gerçek Yaş : 24

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Salı Mart 22, 2011 7:49 pm

Ne düşünüyorsun? : Lanet olasıca Canan'ı yarın nasıl sinir etsem?
Ne hissediyorsun? : Sinir!!
Ne dinliyorsun? : TDG- Let's Start Riot
Kiminle konuşuyorsun? : Kimseyle
Ne yiyor ne içiyorsun? : Su içiiyorum.
Kaç saattir nettesin? : 5-10dk
Günün sözü ne? : Allah belanı versin Canan! Ben seni nasıl rezil edeceğimi biliyorum!
Netten sonra ne yapacaksın? : Cananın verdiği ödevleri yapmam gerek ama yırtıp atmayı düşünüyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Weronia Kylie Nymphel
Kan Kullanımı Ve Sihir Profesörü
Kan Kullanımı Ve Sihir Profesörü
avatar

Karakter Yaşı : 82. Yaşlandık be annem...
Rp Partneri : Bağlı olduğu kimse yok.
Mesaj Sayısı : 32
Kayıt tarihi : 01/03/11
Gerçek Yaş : 24

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Çarş. Mart 30, 2011 6:07 pm

Ne düşünüyorsun? : Bize biraz daha üye lazım üye asdasf.
Ne hissediyorsun? : Hömm, yazılım var yarın mattan. Nasıl hissdeyim istersin?
Ne dinliyorsun? : BAD INFLUENCE ♥ P!NK - ayıq ol panpa.
Kiminle konuşuyorsun? : grup msn olsun, ikizim olsun falan.
Ne yiyor ne içiyorsun? : ayran. sadaf. o kadar çekti ki canım bi anda.
Kaç saattir nettesin? : bi uçuk olmuş lan u.u
Günün sözü ne? : bunu deniz bile bilir u.u asdsaf bunu hiçbiriniz anlamazsınız 11/E den başka sadsaf.
Netten sonra ne yapacaksın? : Test falan çözerim gibi. yazılı malum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Scarlett Demon
5. Sınıf | Nigra Öğrenci
5. Sınıf | Nigra Öğrenci
avatar

Karakter Yaşı : 18
Rp Partneri : ......olabilir belki......
Mesaj Sayısı : 77
Kayıt tarihi : 28/03/11

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Salı Nis. 05, 2011 9:10 pm

Ne düşünüyorsun? : Neden sürekli hasta oluyorum....
Ne hissediyorsun? : Baş ağrısı, mide bulantısı........
Ne dinliyorsun? : Yoriko-Daia no Hana ( izlediğim animenin açılış müziği bu da olmasa naparım bilmiyom bu baş ağrısıyla)
Kiminle konuşuyorsun? : Hiç kimseyle, yani gelse konuşucam ama gelmedi ki daha Sad
Ne yiyor ne içiyorsun? : o kadar ilaçtan sonra biskrem ile ağzımda ki tadı değiştirmeye çalışıyorum yanında da su
Kaç saattir nettesin? : 15 20 dk oldu sanırım
Günün sözü ne? : Mikroplar nolur terkedin beniiiii
Netten sonra ne yapacaksın? : Uyurum hasta hasta başka napılır ki
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
A. Carmen Dolores
Bilim İnsanı
Bilim İnsanı
avatar

Karakter Yaşı : yok benim yaşım.
Rp Partneri : Amber <3
Mesaj Sayısı : 120
Kayıt tarihi : 13/03/11
Lakap : İşte Aichou de, Aya de, ne bilim olum, takıl sen.

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Salı Nis. 05, 2011 10:13 pm

Ne düşünüyorsun? : Üsttekinden copy-paste yaptım da biraz asdsadfsa
Ne hissediyorsun? : Öhö, artık iyiyim. Gerçi her yerim ağrıyor, of aman.
Ne dinliyorsun? :
Mozart - Piano Concerto No. 21 - Andante
Kiminle konuşuyorsun? : İkizimle, bir de senseim ile. Meru-chan'ım ile de mesajlaşıyoruz <3
Ne yiyor ne içiyorsun? : Çay içiyordum, bitti.
Kaç saattir nettesin? : Eve geldiğimden beri işte, öf.
Günün sözü ne? : YAOİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ~~<3
Netten sonra ne yapacaksın? : Asdfsasd naaşımı kaldırırlar herhalde, ben bir şey yapmam <3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Scarlett Demon
5. Sınıf | Nigra Öğrenci
5. Sınıf | Nigra Öğrenci
avatar

Karakter Yaşı : 18
Rp Partneri : ......olabilir belki......
Mesaj Sayısı : 77
Kayıt tarihi : 28/03/11

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Çarş. Nis. 06, 2011 8:36 pm

Ne düşünüyorsun? :Başladığım yeni anime umarım iyidir xD
Ne hissediyorsun? : Grip nedeniyle bitkin bir haldeyim....
Ne dinliyorsun? : saliva-bleed for me
Kiminle konuşuyorsun? : Hiç kimseyle
Ne yiyor ne içiyorsun? : çilekli jelibom
Kaç saattir nettesin? : 10 dk olmuştur heralde
Günün sözü ne? : Yeni bir başlangıç...
Netten sonra ne yapacaksın? : Hiç bir fikrim yok uyumayı düşünüyom ama belli olmaz Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Satellite Morgan
4. Sınıf | Alba Öğrenci
4. Sınıf | Alba Öğrenci
avatar

Karakter Yaşı : On yedi.
Rp Partneri : ~
Mesaj Sayısı : 35
Kayıt tarihi : 07/04/11
Gerçek Yaş : 21
Lakap : Sat, Lite, Satel.

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Ptsi Nis. 11, 2011 8:46 pm

Ne düşünüyorsun? : Benim yarın sınavım vardıı.
Ne hissediyorsun? : Sorumsuzluk. *.*
Ne dinliyorsun? : Kasa sesini.
Kiminle konuşuyorsun? : Kendi kendime.
Ne yiyor ne içiyorsun? : Kitkaat.
Kaç saattir nettesin? : Çok oldu ya, dörtten beri. :S
Günün sözü ne? : Oğlum sen gerizekalı mısın, al o kitabı yerden.
Netten sonra ne yapacaksın? : Ödev tabi, bırakabilirsem.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Lachesis Paparizou
6. Sınıf | Lanceus Öğrenci
6. Sınıf | Lanceus Öğrenci
avatar

Karakter Yaşı : 19
Rp Partneri : Letje.
Mesaj Sayısı : 108
Kayıt tarihi : 06/03/11
Lakap : Lach.

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Ptsi Nis. 11, 2011 10:48 pm

Ne düşünüyorsun?: Buraya ne yazacağımı.
Ne hissediyorsun?: Yine hiç. Boşum.
Ne dinliyorsun?: Abi dinlemiyorum; ama dilime dolandı: Soranlara unuttum diyoğğğrum adı neydi hatırlamıyoğruuum ben artık seeevmiyoğruuum, YALAAAN!1!1!
Kiminle konuşuyorsun?: Alper, Elif.
Ne yiyor ne içiyorsun?: Hiç.
Kaç saattir nettesin?: 5'ten beri.
Günün sözü ne?: Don't be careless, just care less.
Netten sonra ne yapacaksın?: Uyku.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
William M. Wayle
Alba
Alba
avatar

Karakter Yaşı : ~
Rp Partneri : ~
Mesaj Sayısı : 3
Kayıt tarihi : 16/04/11
Gerçek Yaş : 22

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   C.tesi Nis. 16, 2011 1:17 pm

Ne düşünüyorsun?: Ödev var mıydı acep?
Ne hissediyorsun?: Gerginim.
Ne dinliyorsun?: Hiçbir şey.
Kiminle konuşuyorsun?: Kimseyle.
Ne yiyor ne içiyorsun?: Kahvaltıdan sonra çay.
Kaç saattir nettesin?: 2 veya 3.
Günün sözü ne?: Korkunç bir gün seni bekliyor.
Netten sonra ne yapacaksın?: Dersaneye gideceğim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
I.R. Cloud Caoilfhionn
Prens
Prens
avatar

Karakter Yaşı : 864
Rp Partneri : Yok.
Mesaj Sayısı : 61
Kayıt tarihi : 14/04/11
Gerçek Yaş : 24

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Paz Nis. 17, 2011 12:50 am

Ne düşünüyorsun? : Hayat yorucu beyler, dağılın.
Ne hissediyorsun? : Dağınık sanki.
Ne dinliyorsun? : El Tango De Roxanne
Kiminle konuşuyorsun? : Kıvıl. bi de gülsen.
Ne yiyor ne içiyorsun? : sakız yiyorum.
Kaç saattir nettesin? : beş falan.
Günün sözü ne? : yok günün sözü falan. mal bi gündü bugün.
Netten sonra ne yapacaksın? : Uyusam iyi olur sanki.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Audrey Jade Shaw
Nigra & Yönetici
Nigra & Yönetici
avatar

Karakter Yaşı : Çok
Rp Partneri : Lexlander
Mesaj Sayısı : 156
Kayıt tarihi : 07/11/10
Gerçek Yaş : 25

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Ptsi Nis. 18, 2011 10:22 am

Ne düşünüyorsun? : Bu Oliver'ın oynadığı bir dizi de varmış, yani dizimsi bişiy her bölüm 3-4 dakika lan. Amma da abuk, kötü ya. Bu çocuğa doğru dürüst film teklif etsinler de bizde izleyelim. Aslında Türk dizilerindeki yabancı kontenjanına girse bile olur, katlanırız lan aşırı dramlara. Önemli olan gif yapacak malzeme çıksın. Ama dizi harbi kötü be.
Ne hissediyorsun? : Uykusuzum çok. Böyle bir dengesizlik var o yüzden çözemiyorum.
Ne dinliyorsun? : Haber izliyorum, Kurt Cobain hakkında. O değilde adamın 40 yaşındaki halini yapmışlar, gıdığı var lan. Sinirlendim bak şimdi. Şimdi Röportajına geçtim. Rahatlığa bak ya... Ah, ah Kurt.
Kiminle konuşuyorsun? : Bu saatte herkes okuldaymış meğersem.
Ne yiyor ne içiyorsun? : Hiçbir şey.
Kaç saattir nettesin? : İki filan?
Günün sözü ne? : "If you think that you're strong enough/If you think you belong enough/Nice Dream"
Netten sonra ne yapacaksın? : Sonrası ders filan da öncesinde rpleri tamamlasam var ya, çok güzel olacak hissediyorum. xD



Bilin bakalım kim? Lex. Evet, bitiyoruz.

Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Scarlett Demon
5. Sınıf | Nigra Öğrenci
5. Sınıf | Nigra Öğrenci
avatar

Karakter Yaşı : 18
Rp Partneri : ......olabilir belki......
Mesaj Sayısı : 77
Kayıt tarihi : 28/03/11

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Ptsi Nis. 18, 2011 5:18 pm

Ne düşünüyorsun? :Özlediğim birini...
Ne hissediyorsun? : Özlem çekiyorum
Ne dinliyorsun? : Super Junior-M _ Super Girl
Kiminle konuşuyorsun? : Kardeşimle nette kimse yok
Ne yiyor ne içiyorsun? : su xD
Kaç saattir nettesin? : en fazla 15 dk
Günün sözü ne? :Kardeşinin yazılısı olduğu gün evden kaçmalısın....
Netten sonra ne yapacaksın? : Uyucam


En son Scarlett Demon tarafından Ptsi Nis. 25, 2011 11:26 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Raven Orlov
6. Sınıf | Lanceus Öğrenci & Moderatör
6. Sınıf | Lanceus Öğrenci & Moderatör
avatar

Karakter Yaşı : 19
Rp Partneri : Ionine.
Mesaj Sayısı : 193
Kayıt tarihi : 05/03/11
Gerçek Yaş : 24

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Çarş. Nis. 20, 2011 8:39 pm

Ne düşünüyorsun? : Annem iyiki doğmuuş.
Ne hissediyorsun? : Mutlu.
Ne dinliyorsun? : Hiçbir şey.
Kiminle konuşuyorsun? : Mert, Fisun ve gereksiz bir iki kişi.
Ne yiyor ne içiyorsun? : Salata yiyorum.
Kaç saattir nettesin? : Daha yeni girdim ama ondan öncesinde... Bilemedim.
Günün sözü ne? : İyiki doğdun anneee.
Netten sonra ne yapacaksın? : İleriye dönük planlar yapmıyorum. Zaman gösterecek.



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Secthore R. McWeis
Resmi Üye
avatar

Karakter Yaşı : 256
Rp Partneri : Eva Vella Evans
Mesaj Sayısı : 121
Kayıt tarihi : 27/02/11
Gerçek Yaş : 22

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Perş. Nis. 21, 2011 4:00 pm

Ne düşünüyorsun? : Sonohara *-*
Ne hissediyorsun? : Hoş.
Ne dinliyorsun? : Şarkı?
Kiminle konuşuyorsun? : Kimseyle
Ne yiyor ne içiyorsun? : En son mısır gevreği yedim.
Kaç saattir nettesin? : Okuldan yeni geldim lan.
Günün sözü ne? : "Uragiri no yuuyake ya..... *-*"
Netten sonra ne yapacaksın? : Uyurum bence.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
A. Carmen Dolores
Bilim İnsanı
Bilim İnsanı
avatar

Karakter Yaşı : yok benim yaşım.
Rp Partneri : Amber <3
Mesaj Sayısı : 120
Kayıt tarihi : 13/03/11
Lakap : İşte Aichou de, Aya de, ne bilim olum, takıl sen.

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Paz Nis. 24, 2011 9:05 pm

Ne düşünüyorsun?: AY ÇOK GARİP Bİ ŞEYLER YAPTIM OHA O.O
Ne hissediyorsun?: Sinirli hissediyorum >.>
Ne dinliyorsun?: 118 33, 33, 33...*-*
Kiminle konuşuyorsun?: Kimse ile.
Ne yiyor ne içiyorsun?: En son erik yedim, şimdi bir şey yemiyorum işte, öyle.
Kaç saattir nettesin?: On, on beş dakikadır falan belki.
Günün sözü ne?: Kedicanınısenin.
Netten sonra ne yapacaksın?: Coğrafya çalışıcam tabiisi, sonra yine nete giricem U.U
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Scarlett Demon
5. Sınıf | Nigra Öğrenci
5. Sınıf | Nigra Öğrenci
avatar

Karakter Yaşı : 18
Rp Partneri : ......olabilir belki......
Mesaj Sayısı : 77
Kayıt tarihi : 28/03/11

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Ptsi Nis. 25, 2011 11:26 pm

Ne düşünüyorsun? :Lanet olsun...
Ne hissediyorsun? : kesinlikle berbat
Ne dinliyorsun? : Super Junior-M _ Super Girl
Kiminle konuşuyorsun? : Kardeşimle nette kimse yok
Ne yiyor ne içiyorsun? : su xD
Kaç saattir nettesin? : en fazla 15 dk
Günün sözü ne? :Kardeşinin yazılısı olduğu gün evden kaçmalısın + dikkatsizliğin bedeli bazen ağır olabilir
Netten sonra ne yapacaksın? : Uyucam
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Delancey Blackbourne
6. Sınıf | Alba Öğrenci
6. Sınıf | Alba Öğrenci
avatar

Mesaj Sayısı : 50
Kayıt tarihi : 14/04/11
Gerçek Yaş : 27

MesajKonu: Geri: Her Girdiğinizde Yazın.   Ptsi Nis. 25, 2011 11:41 pm

Ne düşünüyorsun? Cuma mat yazılısı var, dönemin başından beri çalışmadım amk
Ne hissediyorsun? Heyecan, uykum var falan
Ne dinliyorsun? Moonspell - Mare Nostrum
Kiminle konuşuyorsun? Tolgacan, Eliscan, Melcan
Ne yiyor ne içiyorsun? Masada 500 g'lık komacan çilekli yoğurt var ama yemiyorum
Kaç saattir nettesin? Çok
Günün sözü ne? Benim günümün bi tanecik mi sözü olur allasen
Netten sonra ne yapacaksın? Duş, uyku, duş ve uyku arası biraz takılma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Her Girdiğinizde Yazın.
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 3 sayfasıSayfaya git : 1, 2, 3  Sonraki
 Similar topics
-
» Yazıdan Şekil
» Hepsi'nin Yazılı Rozetleri Çıktı
» sol beyin mi sağ beyin mi
» Bleach 281 Tr Türkçe Altyazılı
» I.Snıflar---I. Ders:Astronomiye Giriş ve Tanışma

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Contraria Vocantum Rpg :: RP Out :: Arşiv :: Forum Oyunları-
Buraya geçin: